DIT IS WAT JANWILLEM NAALDENBERG VAN HET LEVEN WEET.
TOT NU TOE.
Meet Janwillem
Steve Jobs noemde het ‘connecting the dots’: heel je leven pak je alles aan wat je leuk of interessant lijkt – ook al heeft het niet direct met elkaar te maken. Op een zeker moment kom je op het punt in de carrière waarop je alles met elkaar kunt verbinden. Op dit punt is Janwillem Naaldenberg nu aangekomen.
Door het succes van Bagstage Drinks – het bedrijf dat de pouch lanceerde – valt Janwillem internationaal op.
Na al deze avonturen gebruikt Janwillem zijn ervaring en expertise om ondernemers te helpen koers te bepalen. Lees: het uitzetten van een strategie in beeld en schrift.
Vandaag de dag werkt Janwillem als creative bij top evenementenorganisaties als Multigroove en Q-dance voor concepten als Ground Zero, Defqon, Hellbound, De Samenzwering en Hello Festival. Events waar duizenden mensen uit heel de wereld naartoe komen.
Creatieve duizendpoot
Janwillem bepaalt als strateeg en creative de koers van het befaamde Hotel Ten Cate in Emmen, een instituut in de regio. Familie ten Cate zwaait na overname weer met de scepter echter moet er veel gebeuren. Hij krijgt de opdracht het hotel gezonde exploitatie te brengen. Inmiddels draait het hotel op volle toeren, Janwillem is nog altijd onderdeel van de directie en verantwoordelijk voor de marketingstrategie.
Janwillem Naaldenberg is de ultieme creatieve allrounder. Hij is in staat om trends te zetten, maar ook om ze te spotten, customizen en te implementeren. En dat alles met nuchtere blik van een noorderling.