DIT IS WAT JANWILLEM NAALDENBERG VAN HET LEVEN WEET.
TOT NU TOE.

Meet Janwillem

Steve Jobs noemde het ‘connecting the dots’: heel je leven pak je alles aan wat je leuk of interessant lijkt – ook al heeft het niet direct met elkaar te maken. Op een zeker moment kom je op het punt in de carrière waarop je alles met elkaar kunt verbinden. Op dit punt is Janwillem Naaldenberg nu aangekomen.

Janwillem Naaldenberg de creatieve alleskunner! In no-time concepten bedenken, uitvoeren en realiseren. Hij kent geen grenzen in creativiteit en de man voor als je iets werkelijk in het daglicht of op de kaart wilt zetten!! Ik zet mijn geld op hem!

H. ten CateHotel ten Cate Emmen

De manier waarop JW zijn creatieve brein inzet om vanuit een totaal onverwachte invalshoek tot ideeën komt is onnavolgbaar, maar leidt tot fantastisch concept development! Ik werk graag met hem samen om z’n inlevingsvermogen, z’n flexibiliteit en die onnavolgbare vertaling naar concept.

G. RinkWethouder Gemeente Emmen

In afgelopen jaren meerdere malen met JW gewerkt, zowel binnen als buiten dance industrie meegemaakt. JW onderscheidt zich vooral door het positieve in elke beperking te zien; van zowel context van een project als de kracht van een locatie, project of organisatie. Daar weet hij vervolgens telkens een simpel maar doeltreffend concept op toe te schrijven wat door zijn eenvoud en helderheid goed uitvoerbaar is en sterk in herkenbaarheid.

S.BijlstraMD Q-dance

JW is een van de beste concept ontwikkelaars die ik ken. Zelfs na jaren zij aan zij gewerkt te hebben blijf ik mij verbazen over het creatieve brein van Jan Willem. De wijze van vooral op korte termijn een concept te bedenken en tot leven te laten komen is bewonderenswaardig. Een bron van inspiratie!

G. BeulingStungTV
Eigenaar

Janwillem Naaldenberg

‘Zien wat iedereen ziet, doen wat niemand doet’ is het motto van topondernemer en evenementpionier Duncan Stutterheim. Een motto dat Janwillem zeer aanspreekt. En dat zit er al vroeg in. In 2004, op 20-jarige sleept hij een nominatie voor de  Horeca Innovatie Award in de wacht voor de pouch, de revolutionaire verpakking van oa zuiveldrinks. De functie van Janwillem?. Oorspronkelijke idee, ontwikkeling, financiering, productie, marketing en strategie, acquisitie, partnerships, groothandel, detailhandel en: horeca. Nog altijd wordt de pouch volop gebruikt door o.a. Danone en Friesche Vlag. 

Door het succes van Bagstage Drinks – het bedrijf dat de pouch lanceerde – valt Janwillem internationaal op. 

Na al deze avonturen gebruikt Janwillem zijn ervaring en expertise om  ondernemers te helpen koers te bepalen. Lees: het uitzetten van een strategie in beeld en schrift. 

Vandaag de dag werkt Janwillem als creative bij top evenementenorganisaties als Multigroove en Q-dance voor concepten als Ground Zero, Defqon, Hellbound, De Samenzwering en Hello Festival. Events waar duizenden mensen uit heel de wereld naartoe komen.

Creatieve duizendpoot

Janwillem bepaalt als strateeg en creative de koers van het befaamde Hotel Ten Cate in Emmen, een instituut in de regio. Familie ten Cate zwaait na overname weer met de scepter echter moet er veel gebeuren. Hij krijgt de opdracht het hotel gezonde exploitatie te brengen. Inmiddels draait het hotel op volle toeren, Janwillem is nog altijd onderdeel van de directie en verantwoordelijk voor de marketingstrategie.

Janwillem Naaldenberg is de ultieme creatieve allrounder. Hij is in staat om trends te zetten, maar ook om ze te spotten, customizen en te implementeren. En dat alles met nuchtere blik van een noorderling.

doen wat niemand doet 

doen wat niemand doet 

doen wat niemand doet 

doen wat niemand doet 

doen wat niemand doet